کاهش وزن

چربی سوز ترموژنیک بالک

چربی سوز ترموژنیک بالک

چربی سوز ترموژنیک بالک ، یک محصول بسیار عالی از محرک های طبیعی است که متابولیسم پایه بدن را بالا می برد. در واقع در فرمولاسیون این مکمل از 9 ماده ی طبیعی با دوز مناسب استفاده شده است که هوشیاری و انرژی بدن را در طول جلسه ی تمرین ورزشی تامین می کند.

چربی سوز های متفاوتی در بازار وجود دارند که مدعی معجزه هستند. بدیهی است که وقتی صحبت از چربی سوزی به میان می آید اگر سلامت بدن در نظر گرفته شود معجزه ای در کار نخواهد بود. تنها در کنار فعالیت بدنی و همچنین رژیم غذایی مناسب است که این نوع مکمل ها می توانند کمک کننده باشند.

شرکت انگلیسی بالک bulk کپسول های ترموژنیک Thermogenic خود را به شکلی فرموله کرده است که علاوه بر بالا نگه داشتن سطخ انرژی و تمرکز در طول تمرین سطح قند خون شما را نیز تنظیم کند. این محصول ترکیبی از کافئین، عصاره های گیاهی و اسیدهای آمینه است.

هر 3 کپسول چربی سوز ترموژنیک بالک 300 میلی گرم کافئین و همچنین کروم، عصاره چای سبز، مرکبات، آجیل کولا، BioPerine®، فلفل کاین، ال-تیروزین و ال تیانین دارد. این فرمول یک مکمل ترموژنیک ایجاد کرده است که برای افرادی که به دنبال اهداف کاهش وزن و تناسب اندام هستند یک انتخاب عالی محسوب می شود.

 

چرا چربی سوز ترموژنیک بالک

چربی سوز ترموژنیک بالک به عنوان یک مکمل چربی سوز همه جانبه برای آن دسته از افرادی است که به صورت منظم فعالیت بدنی دارند. کافئین موجود در آن به بهبود تمرکز و هوشیاری کمک شایانی می کند.

 

فواید مصرف چربی سوز ترموژنیک بالک

کرمیوم باعث تنظیم سطح قند خون می شود : کروم موجود در چربی سوز ترموژنیک بالک سطح قند خون طبیعی را حفظ کرده و متابولیسم طبیعی درشت مغذی ها را نیز بالا می برد.
فرمول قوی: ترکیبات موجود در چربی سوز ترموژنیک بالک بهترین نتیجه را حاصل می کند.
دوز مناسب: برای بهترین اثر بخشی دوز بهینه ای از ترکیبات در آن وجود دارد.

هشدارها: حاوی کافئین (300 میلی گرم در هر 3 کپسول). بیش از 800 میلی گرم اپی گالوکاتچین-3-گالات (EGCG) در روز مصرف نکنید. در صورت مصرف سایر محصولات حاوی چای سبز در همان روز مصرف نکنید. نباید با معده خالی مصرف شود. زنان باردار یا شیرده و کودکان زیر 18 سال نباید مصرف شود.

محصولات مرتبط
ترمو بالک را می توانید با  cla استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.

 

ترکیبات

مرکبات اورانتیوم، پوسته کپسول (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز)، کافئین بی آب، عصاره چای سبز (95 درصد پلی فنول)، ال-تیروزین، ال-تینین، عصاره آجیل کلا، پودر کاین (Capsicum Frutescens)، مواد ضد کیک (Anti Caking A) دی اکسید سیلیکون)، عصاره فلفل سیاه (BioPerine®)، کروم پیکولینات.

مناسب برای
گیاهخواران، وگان ها، بدون گلوتن، حلال.

آلرژن ها
هیچ یک.

ذخیره سازی
در جای خشک و خنک نگه دارید.

 

اطلاعات مشاوره ای

مکمل های غذایی جایگزین رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم نیستند. از مصرف توصیه شده تجاوز نکنید. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

اگرچه تمام مطالب مورد نیاز برای مصرف مکمل ترمو بالک ذکر شد ولی با این حال اطلاعات موجود روی بسته بندی محصول را نیز به دقت مطالعه کنید.

نتایج واقعی مصرف مکمل های غذایی ممکن است با نتایج ذکر شده در مقالات متفاوت باشد.بدن افراد ممکن است واکنس متفاوتی پس از مصرف داشته باشد. در نظر بگیرید که این مکمل ها بهتر است حتما در کنار تمرین منظم و مناسب و همچنین لایف استایل غذایی مناسب استفاده شوند.

 

جایگزین خوب برای ترموپیور مای ویتامینز

ترکیبات چربی سوز ترموژنیک بالک شبیه به ترموپیور مای ویتامینز است. در نظر داشته باشید که هر دو مکمل انگلیسی هستند و کیفیت خوبی دارند ولی مکمل های چربی سوز متابولیسم پایه بدن را بالا می برند و جایگزین زندگی سالم نخواهند بود. بدون فعالیت بدنی و رژیم غذایی مناسب انتظار معجزه نداشته باشید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *